• Audi Contact Center krijgt luxe make-over

    Posted on juli 3, 2017 by in Blog

    Audi-garage-kunstgrasHet Audi Contact Center in Kortenberg, dat onderdeel is van de prestigieuze D’Ieteren Group, de Belgische invoerder en distributeur van de Volkswagen Groep.  Dit is echter veel meer dan zo maar een garage. Het beschikt over een erg grote wagenvloot en klanten kunnen er met zowat elk mogelijke Audi een testritje maken. Bovendien kunnen ze er ook hun eigen droomwagen configureren. 

    De Duitse Audi-hoofdzetel legt strikte normen op qua uitzicht en uitstraling van een contact center. Ze eisen een strakke, onberispelijke uitstraling en kunstgras voldoet daar natuurlijk perfect aan.  

    Silk 35

    Voor de plaatsing werd VD Landscaping gecontacteerd. Zij verzorgden de installatie van het kunstgras samen met DSP Tuinaanleg, de firma die instaat voor de aanleg en het onderhoud van de groenzone rond het contact center. Beide firma’s hadden eerder ook al samengewerkt rond andere kunstgrasprojecten.

    Het Audi Contact center opteerde voor de Royal Grass Silk 35 en dat was een zeer bewuste keuze. Hoewel de Silk 25 eigenlijk beter binnen het budget paste, werd het toch de Silk 35 omdat die met zijn langere vezels een iets luxueuzer en strakker aspect heeft.

    Meedenken

    Bij de installatie van het kunstgras hield men ook rekening met eventueel toekomstig onderhoud aan de gebouwen. In een zone van 2.5 meter rond de etalages werd daarom een extra versteviging voorzien in de ondergrond. Hierdoor kunnen er indien nodig ook zware machines op. De mensen van het Audi contact center zijn alvast erg enthousiast. “Het contact center ziet er echt schitterend uit. Ook de verstevigde ondergrond is een grote meerwaarde voor ons. We vinden het super dat er zo actief werd meegedacht!”

     

Comments are closed.